Update workshop broodbakken 2

Inmiddels heb ik al heel wat aanmeldingen voor de workshop broodbakken. Helaas had ik in mijn vorige berichtje m'n mailadres verkeerd geschreven, gelukkig hebben verschillende mensen me toch op verschillende manieren weten te bereiken :-)

Het leek me handig om de info voor de broodbakworkshops in een apart tabblad te zetten zodat het makkelijk op te zoeken is. Als er weer nieuwe datums gepland staan noem ik dat even hier in een berichtje, overige info is daar te vinden.

Reacties

Pleuntje zei…
Ik lees nog steeds met je mee. Wat leuk die workshops broodbakken. Succes. X
Klinkertje zei…
Ik wil graag leren broodbakken,als het kan kom ik alleen,maar heel misschien met 2. (de buurvrouw heeft ook interesse).

Groetjes van Corina
@ Corina (Klinkertje): het lukt me niet om je te mailen, wil je mij misschien een mailtje sturen zodat ik die kan beantwoorden?
onder deknotwilg @ gmail.com (zonder spaties)

Alvast bedankt!

Tineke
kostwinnaar zei…
Hoi,

Via, via bij je blog terecht gekomen.
Wat zijn veel verhalen herkenbaar.
Hier wachten we nog op onze beurt voor een volkstuintje. (Aan het eind van de straat) Dan kunnen we wat verbouwen en de kleine lekker buiten spelen (wonen in een flat)
Die workshop klinkt leuk. Misschien van als verjaardagscadeau?
(Hoop volgende week mn verjaardag te mogen vieren)

Succes met je mooie blog.
Anoniem zei…
Ik heb wat gemist.. ;o)

Klinkt goed!

Populaire posts