Bloemetjes buiten zetten...

Vandaag hebben we de bloemetjes buiten gezet...


De potten worden met het jaar meer verweerd en dus mooier... (Althans, dat vind ik. Ik las eens de tip de potten met yoghurt in te smeren om het 'verouderingsproces' te versnellen. Heb ik zelf nog nooit geprobeerd, jullie wel?) Ik borstel alleen het ergste vuil er af en maak de binnenkant schoon. Helaas wel weer een paar potten kapot gevroren in de winter. Maar ach, dan kan ik de scherven daarvan mooi weer gebruiken voor de afwatering in de potten met plantjes! 

Gerbrand is nog even aan het spitten geweest...
Klompen zijn daarbij ideaal: kan je de spa makkelijk in de klei steken zonder zere voeten te krijgen!
Zowel Gerbrand als ik loop graag op klompen en ook voor Lydia staan de eerste klompjes al klaar.


En nu lekker met een tijdschriftje op de bank zakken...
Fijn weekend!

Reacties

Mooi die potten, ze zijn zo stoer en zien er altijd gezellig uit. Het was echt weer om lekker buiten bezig te zijn.
Dat lopen op klompen herken ik van ons dorp, onze kinderen liepen ook altijd op kompen.

Fijne zondag, Eefie
Unknown zei…
Leuk!!
Ja, ik heb het wel 's geprobeerd met yoghurt. Maar waarschijnlijk toch wat verkeerd gedaan, er gebeurde nl. niks ;-((
Groetjes, Corine
JeeBee zei…
't Is er ook echt weer voor om lekker buiten bezig te zijn. 'k Heb ook een aantal kapotgevroren potten opgeruimd. Het waren natuurlijk net de grootste die nu kapot zijn... :-) Morgen wil ik even wat voorjaarsbloeiers gaan halen. Staat zo gezellig, vooral als het na morgen weer gaat regenen; dan zijn we de vrolijke kleuren wel nodig. ;-)

Populaire posts